အခ်စ္၏ရနံ႕

အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲလို႔ အားလံုးစဥ္းစားဖူးၾကမွာေပါ႔။ကမၻာဦးက်မ္းအလိုအရ အခ်စ္ကို အာဒံနဲ႔ဧ၀ တို႔ရဲ႕ သစ္သီး(ပန္းသီး)အျဖစ္တင္စားၾကတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေတာ႔ အဲ႔ဒီလိုမထင္ပါဘူး။အခ်စ္ဆိုတာ မ်က္စိနဲ႔ျမင္ရတာမွမဟုတ္တာ... တကယ္လို႔ ကမၻာဦးက်မ္းအလိုအတိုင္း ျဖစ္ခဲ႔မယ္ဆိုရင္ေတာ႔ အခ်စ္ဆိုတာ အဲ႔ဒီသစ္သီးအထဲက ရနံ႕လို႔ ကၽြန္ေတာ္္ထင္တယ္။ခ်စ္သူစံုတြဲေလးေတြ အတြက္ အဲ႔ဒီသစ္သီးထဲမ်ာ ရနံ႕မ်ိဳးစံုပါလာမယ္ေလ။ စံုတြဲ တစ္တြဲစီအတြက္ေတာ႔ ရနံ႕ကဘယ္တူမလဲေနာ္. ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ခ်စ္သူအတြက္ေတာ႔ ကမၻာဦးသစ္သီးထဲက ရနံ႕ဟာ စြယ္ေတာ္ရနံ႕လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သတ္မွတ္လိုက္ၾကတယ္။ကဲ အားလံုးပဲ ကိုယ္႔ခ်စ္သူကိုေမးၾကည္႔ေပါ႔. သူထင္တဲ႔ရနံ႕နဲ႔ ကိုယ္ထင္တဲ႔ရနံ႕ တူေနမယ္ဆိုရင္ေတာ႔.. အတိုင္းထက္အလြန္ေပါ႔ဗ်ာ..

Comments

ဘာလဲ ေနေနာ္ရဲ႔အတိုင္းထက္ အလြန္လား ဟိဟိ ဘယ္လိုလဲမသိဘူး အိမ္မွာ update link မတက္ဘူး ဒါေၾကာင္႔ မေရာက္ျဖစ္တာ ခြင္႔လႊတ္
ေမေလး said…
နာ႔ ႏွာေခါင္းပိတ္ေနတယ္။ ဘာနံမွရဘူးေအ႕

Popular posts from this blog

မူလတန္းေက်ာင္းသားဘ၀

အျဖစ္ခ်င္ဆံုးဆႏၵ

အမွတ္တရ