အရင္တုန္းက

ဒီေနရာကို တစ္ေခါက္
ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ခဲ႔ၿပီ။
အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ခူးခဲ႔ဖူးေသာ
ၾကာဖူးတို႔သည္လည္း
အခုေတာ႔ မေတြ႕ရေတာ႔...
အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ျမင္ခဲ႔ရေသာ
ေရႊငါးကေလးမ်ားသည္လည္း
အခုေတာ႔ မေတြ႕ရေတာ႔....
ဒီေရကန္နေဘးမွာပဲ
အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ရြတ္ခဲ႔ဖူးေသာ
ကဗ်ာတို႔၏ အသံသည္လည္း
အခုေတာ႔ မၾကားရေတာ႔...
အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္လႊတ္ခဲ႔ေသာ
စကၠဴေလွေလးသည္လည္း
အခုေတာ႔ ဘယ္ဆီကိုမ်ား ရြက္လြင္႔ေနၿပီေကာ...
အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ႔ဖူးေသာ
ေသာင္ေပၚက အရုပ္ကေလးသည္လည္း
အခုေတာ႔ ...
ဘယ္ဆီကိုမ်ား လမ္းေလွ်ာက္ထြက္သြားပါလိမ္႔...
သို႔ေသာ္လည္း
အခုေတာ႔
ကၽြန္ေတာ္႔လက္နဲ႔ ပ်ိဳးခဲ႔ေသာ
စြယ္ေတာ္ရံုသည္သာ
သူ႔ရင္ဘတ္ကိုဖြင္႔၍
ကၽြႏု္ပ္၏ အျပန္လမ္းတြင္
ႀကိဳသူတစ္ဦး အျဖစ္ရွိေနေပေတာ႔သည္။

Comments

အရင္တံုးက ငါဟာ တေယာက္တညး္ အခုလဲ တေယာက္တည္း ဟဲဟဲ စ တာ ဟိဟိ ေရာက္တယ္ေနာ ဖတ္တယ္ေနာ္ ဘုိင္
Unknown said…
ၾကာဖူးေလးေကာ ေရႊငါးေလးေကာ .. မရွိေတာ့ဘူး

ေနြေရာက္လို႕ ေရခမ္းေျခာက္သြားတာကိုးးး

မိုးေပါက္လို႕ ေရၾကည္လာတဲ့အခါ စကၠဴေလွေလးလႊတ္ဖို႕ စြယ္ေတာ္ရြက္ေလးနဲ႔ အတူ လာခဲ့ပါ ...

ၾကာပြင့္တင့္တယ္ ေရႊငါး၀င့္ထယ္စြာနဲ႔ ကဗ်ာရြတ္ရင္း ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနမွာ

Popular posts from this blog

မူလတန္းေက်ာင္းသားဘ၀

အျဖစ္ခ်င္ဆံုးဆႏၵ

အမွတ္တရ